Elog 2


Yeni bir Elog'la daha birlikteyiz yeniden :)

Baharın gelişi ile kıyafetlerim de evim de çiçeklenmeye başladı.
Ara ara hava kapanıp yağmur da yağsa bahar içimi kıpır kıpır yapıyor.





Havanın iyi olduğu günlerde açık havada bir Türk kahvesi içmek için Mado'ya düşürdük yolumuzu.
Bu tarz sandalyeleri sevmeyen yoktur değil mi?




Supergalar benim en sevdiğim ayakkabılar galiba.
Pembesi, bronzu vardı; şimdi de kırmızım oldu.
Aslında yapı olarak biraz ağır gibiler, ama ben nedensizce çok seviyorum.

Birde bu tarz yer karolarına sahip kafeler bir hayli popüler şu sıralar.
İnstagramda da pek çok tag var bu karolar için hatta.




Ve bir haber!
Starbucks Reserve adıyla 3. nesil kahveciler dünyasına adım attı.
Şimdilik Türkiye'de sadece 4 şubesi var, bunlardan biri de Ankara Bilkent Center'da.
Kahve çeşitlerinde farklılıklara gidilmiş.
Ayrıca Baristaları diğer şubelerine oranla daha titiz, daha heyecanlı ve daha bilgili.
Kahveyi yaparken ince ince tartarak eklediler.
Tadı da oldukça netti.


.


Her yıl yeşil çekirdek olarak sadece 200 çuval alabiliyoruz metni sayesinde bu kahveyi aldık;




Kızılay Klips'e dadanmış durumdayım.
Yolumun düştüğü her an, kendimi içinde dolanırken takı denerken buluyorum.
Şunların güzelliğine bakar mısınız?